Kaos, kaos & kaos!



Överskriften beskriver vårt hem och vår "sinnesro" just nu, ett dygn innan avresa.
Allt känns oarrangerat och opackat, finns massor kvar att göra och vi har ingen tid!

I skrivande stund är jag barnvakt åt tjejerna och har varit det hela dagen och ikväll ska vi till Helena & Victor på glöggfika. På toppen av det känner jag mig lite krasslig och har en tendens till halsont.

Inte konstigt att jag hade högt blodtryck på kollen igår!
Men för övrigt såg allt bra ut och lillans hjärtslag slår som det ska.
Bara tuta & köra!

17 timmars flygresa, here we come!




Kommentarer
Postat av: Katja

Ha det fantastiskt bra nu och lova att uppdatera bloggen =)

Kramar <3

2011-12-11 @ 00:21:04
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack, vi ska se till att ha det bra :) om internet funkar som det ska så är det klart att jag bloggar!



Ta hand om dig och magen nu, hoppas sista tiden inte blir alltför bökig! och se till så att hon inte tittar ut alltför tidigt, helst inte innan den 26 jan ;) puss o kraam

2011-12-11 @ 08:09:07
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0