Sömnlös vs sömntuta


Vaknade tidigt idag, trots att jag inte somnade förrän 01.30 ungefär. Det är verkligen jätteolika, igår vaknade jag inte förrän 10.30 och var huur trött som helst och idag har jag bara sovit några timmar och vaknar superpigg. Tröttheten kommer väl senare idag :/

Idag är det fredag!
Jag ska bl.a till en salong och plocka mina ögonbryn samt färga dem och ögonfransarna. I hopp om att jag inte behöver sminka mig så mycket när jag är i Chile och ändå känna mig lite fräsch. Bara det inte blir som sist när mina ögonbryn färgades alldeles för mörka...Då blev jag kallad Olga här hemma..Fråga mig inte varför, haha!


På tal om något helt annat, här är huset vi ska spendera sex veckor i när vi anländer till Chile. Det tillhör F:s familj.



Och just nu byggs en pool på tomten så semestern blir lite extra njutbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0