Världens bästa!


Har jag nån gång nämnt att jag har världens bästa pojkvän/sambo?

 F har i ett tag hållit på med ett "hemligt" uppdrag till mig och igår fick jag den här underbart snygga shabby chic-gungstolen som han har målat och klätt om!
Han har snappat upp att jag kikat lite på gungstolar på blocket och jag har även sagt lite smått att jag gärna gärna vill ha en charmig gungstol att ha i barnrummet sen när det är klart.

Finaste, I love you




Den här skönheten kommer att pryda barnrummet och förhoppningsvis användas flitigt för många mysiga amningsstunder!


Kommentarer
Postat av: Mumph

Så fin den, det blir supermysigt o sitta i den när du sjunger för "pyret".

Bra gjort F, kram till er o ha en trevlig "Jul" imorgon :)

2011-12-08 @ 16:01:05
Postat av: Kumpan

Det e Überskönt med gungstol när man ammar! Bra där F ;)

2011-12-08 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0