Viña del Mar


Idag tog vi bussen till Viña del Mar, som ligger ungefär en halvtimme från huset. Där har vi bara strosat runt, myst på stranden och ätit och druckit gott. Njutit av varandra helt enkelt!




Vi har gått väldigt långt idag och det känns verkligen. Både fötter och rygg känns möra och jag måste ta en del pauser för att orka. Men det gör inget, F följer min takt och jag är glad att få lite egentid med honom :)



Idag kom förresten det andra skalvet, mitt i duschandet. Det hade sett kul ut om jag hade behövt springa ut naken och blöt, hehe. Detta skalv var liite starkare än det förra, t.om så att duschmunstycket skakade till, men fortfarande väldigt svagt, tacka gudarna för det. Dock brukar ett skalv leda till flera, men jag hoppas inte det gäller den här gången!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad ni verkar ha det härligt! Vilka fina och mysiga bilder! Stor kram till er

2011-12-28 @ 08:46:37
Postat av: Åsa

Mys mys. Ta hand om er:)))))

2011-12-28 @ 21:42:07
URL: http://www.asas.se
Postat av: Camilla

Bilderna talar sanning, vi har det hur härligt som helst :) Innan vi åkte tyckte jag nästan att sex veckor var lite för lång tid att vara borta men nu har snart redan halva tiden gått och det känns knappt som att man har varit här! Hoppas ni har det bra där hemma, vi tar en date när vi kommer hem Johanna!



Förresten, hälsa Pär att jag drömde att jag var hans co-driver i ett race häromnatten..ganska kul, hehe :)

2011-12-30 @ 16:17:34
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0