2011-11-11, livets hjärta

Juste, glömde dela med mig av det absolut viktigaste!

2011-11-11

Ett mycket viktigt datum.
Det var dagen vi fick höra ♥-slagen på vår lilla prinsessa.
Åh vad underbart det var! Det var den bästa bekräftelsen på att någonting lever inom mig och det någonting är på väg att bli det viktigaste i ens liv.

144 slag låg det lilla livets hjärtslag på och då sov hon, sötnos.
Fick även reda på att min moderkaka ligger i framvägg, alltså "närmast" magen om man säger. Det gör att det kan ta längre tid för mig att känna av fosterrörelserna eftersom moderkakan ligger i vägen och dämpar rörelserna, men snart så hoppas jag att jag får känna en liten spark eller kullerbytta därinne!

F lyckades fånga hjärtljuden på film, allt för att ni ska kunna dela den här upplevelsen med oss,
enjoy!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så underbart:)))))tack för att ni delar med er av flickebarnet:)))

2011-11-15 @ 10:42:16
URL: http://www.asas.se
Postat av: Lina

åh jag får tårar i ögonen! så glad för er!! :)

2011-11-16 @ 10:16:59
Postat av: Camilla

Visst är det häftigt! Klart vi delar med oss, älskar att ni får va med på ett hörn :)



Tack Lina!!

2011-11-16 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0