Full rulle

Igår var en bra dag och kväll, det är alltid mysigt att umgås med människor man håller nära :)
Och inte blir det sämre när man gör gudomlig middag!



Fick även en jättefin present till vår lilla prinsessa från Malin som jag träffade tidigare på dagen.
Tack Malin!

Nu är det full rulle här hemma med förberedelser, ikväll är jag värdinna för en tjejmiddag för min syster och hennes kompisar som inte kom på hennes bröllop i somras (eftersom det bara var familj inbjudna) och det blir middag, filmvisning från bröloppet och en massa annat kul!


Kommentarer
Postat av: Mum

Jag ser ite riktigt vilka skor du har. Finns de bild på dem?

2011-11-06 @ 03:26:35
Postat av: Camilla

Hehe, dem är så speciella så visar jag bild på dem finns risk för avundsjuka ;)

2011-11-06 @ 08:30:53
URL: http://ckramar.blogg.se/
Postat av: K - livet på Malta & som mamma

Förhoppningsvis så kommer du ha en fantastisk graviditet och må som jag.. Vi håller tummen för de iaf :)



Haha den gravida tanten.. Precis så kände ja mig när jag va på beachen!



jag ska faktiskt försöka få upp min förlossningsberättelse jättensart.. Promise!

2011-11-06 @ 23:29:12
URL: http://dictumfactumbyk..blogg.se/
Postat av: Helena

Såå gott och mysigt!! :)

2011-11-07 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0