Långresa till Chile

Har precis klickat hem den här snygga bikinin från Nelly.se!




Jag kommer förmodligen inte vara lika slimmad som den snygga tjejen på bilden men det är oväsentligt :)

Jag och F åker till Chile den 11 dec - 25 jan, alltså i sex veckor!

I stort sett hela F:s släkt förutom hans egna föräldrar bor i Chile så vi försöker åka dit så ofta vi kan. Och det här blir sista gången vi reser på tu man hand och bara kan ta hand om varandra så det ska bli en helt underbar resa! Sen att jag är nervös för främst flygresorna är en annan femma, men eftersom jag vanligtvis inte är en orolíg person ska jag hålla huvudet kallt och ta det precis som det kommer!

Det är bara en månad kvar till avresa, wiiiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0