S J U K!

Hej på er!

Har haft en jättetrevlig och mysig helg i Göteborg med gott sällskap, god mat och lite kvalitetstid med min älskling.
När jag vaknade på söndagen kände jag mig dock inte helt frisk och bilresan hem blev lång och tråkig. Idag är det måndag och jag är sjuk!
INTE KUL!

Känner mig helt hängig, ont i halsen och tokförkyld. Det enda jag har gjort idag är att ligga i ryggläge, men såklart varvat soffan och sängen för att det inte ska bli alltför långtråkigt :)
När F kom hem från jobbet hade han med sig alvedon, blåbärssoppa och bananer, allt enligt mina önskemål. Vilken ängel!



Min lunch idag, fiskbullar med potatis. Ett måste när man är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0