Boy or girl?

Vilken dag!

Vi var imorse på vårt efterlängtade ultraljud och allt såg tack gode gud bra ut. Det var såå häftigt att få se vår lilla skatt röra sig där inne och det är sjukt coolt vad tekniken kan åstadkomma!

Både jag och F var skitnervösa i väntrummet och det blev inte bättre av att vi fick vänta i 10 min extra. Det kändes som en evighet! Min brorsa Martin var också med, jag ville att han skulle dela den här upplevelsen med oss och jag tror att han tyckte det var rätt coolt han med :)


Hur som haver.... När vi fått reda på att bebisen var frisk och allt såg ut som det skulle (av det man såg, man är ju aldrig 100 % säker) sa vi lite försiktigt att vi gärna ville veta vad det är för kön om det gick att se.
Men vi har en blyg liten en därinne som inte vill blotta sig i onödan. Antingen visade bebisen rumpan till oss eller så hölls handen mellan benen.
Dock sa "ultraljudstanten" att hon redan den första minuten såg direkt vad det var för kön utan att se själva "könet". Hon var 90 % säker sa hon.

Sååå......För er som är intresserade så är vår lilla skatt där inne med största sannolikhet en liten......


Babygirl!




Kommentarer
Postat av: Lena

Jaaaa då blir det mycket "ROSA" <3

2011-11-01 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0