Life turned out to be good, after all


Kom precis in efter att ha varit på långpromenad med Almis och F. Riktigt skönt faktiskt, just sådana här dagar när det är lite höstkallt men ändå soligt klagar jag inte alls på det svenska vädret. Men så fort det blir så där disigt, rått och regnigt, ja då undrar jag vad jag egentligen gör i det här landet.

Visste ni att jag och min pappa inte var alls långt ifrån att flytta till Singapore våren 2008, precis när jag träffat F uppe i Luleå? Dock blev det aldrig av på grund av att en närstående blev sjuk.
Tur i oturen, för vem vet hur mitt liv hade varit om jag åkt? Tror bestämt inte att jag skulle fortsätta dela livet med världens bästa Fernando, och jag skulle definitivt inte bära på min absolut mest värdefulla skatt tillsammans med honom.

 

Ha en underbar kväll allesammans, själv ska jag mysa ner mig i soffan med världens bästa sambo, soulmate och blivande pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0