Mysdag hos Linus

Idag har jag haft en bus & mysdag hos min fina systerson Linus.

På vägen till Nykvarn höll jag faktiskt på att krocka (?!). Stod vid ett rödljus med en bil framför mig. Ser i ögonvrån att det blir grönt så då börjar jag rulla. Det gjorde inte bilen framför. Så det fick bli en riktig tvärnit inte många mm från bilen framför. Gav damen en skyldig ber-om-ursäkt-vink och fick tillbaka en det-är-ok-blink i backspegeln. Kanske inte är så roligt när jag skriver omdet så här men när jag en stund senare kör om denna dam som jag nästan körde in i ser jag i min egen backspegel att det är självaste Josefin Crafoord jag kunde ha kört på. Attans att jag inte bromsade 2 sekunder senare, då hade jag ju fått prata med denna coola person :)

Jaja, saknar redan Linus, men ska dit igen och vara barnvakt på torsdag.
Längtar ♥


På väg i det fina höstvädret


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha ja nästan så du kunde kört på lite utan att skada varken henne eller bilen. Undrar om Josefin tar upp det imorgon morgon:)

2011-10-04 @ 20:45:17
URL: http://www.asas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0