En andra chans

Vilken otrolig programserie det är som går på ettan. Varje avsnitt går rakt genom hjärtat, vilka människor! Är mäkta imponerad av dessa fantastiska människor som har "fått" en andra chans. Enligt mig låter titeln lite fel, det låter som dem skulle ha gjort något för att förtjäna den förändring dem tvingats gå igenom och sedan fått en andra chans.
Näe, dem här människorna vet hur livet ska levas och gör det bästa utav det! Tänk om jag själv, som är fullt frisk och inte handikappad på något sätt kunde vara så positiv till livet som dem är.


Bild från google

Jag föll speciellt för Pontus, som inte finns med på bilden. En sprudlande kille som sprider en massa postitiv glädje runt sig. Olyckligtvis har han nyligen avlidit av en komplikation medans programmen sänds. Livet är inte rättvist inte men jag hoppas att han springer och tjoar som aldrig förr på molnen däruppe!

Så detta inlägg tillägnar jag hjältarna i En andra chans, och speciellt Pontus.

Lev livet.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att du bloggar igen. Och jag håller med. En andra chans är ett superprogram.kram Åsa

2011-10-01 @ 10:13:16
URL: http://www.asas.se
Postat av: Åsa

Kul att du bloggar igen. Och jag håller med. En andra chans är ett superprogram.Jag gillar också Pontus.kram Åsa

2011-10-01 @ 10:16:09
URL: http://www.asas.se
Postat av: Tommy

tja kramar.. skön blogg du har.. Jag spelade i samma lag som tomas när han gjorde illa sig.. Va nog en av de värsta jag vart med om hittills faktiskt.. riktigt obehagligt :/

2011-10-10 @ 14:03:20
URL: http://oneroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0