Re:cap


Den här graviditeten börjar lida mot sitt slut, en aning bitterljuvt. Dessa nio (tio) månader har varit en helt underbar tid med känslor som har svämmat över och en kropp som har förändrats.



Magen var rätt liten den första tiden och inte förrän efter v. 21 började det synas utåt. Men sedan sa det POFF och medicinbollen började växa i rasande fart.

När magen först började växa på riktigt blev jag orolig för att jag aldrig kommer att få tillbaka min annars ganska så vältränade mage, jag blev orolig för att min mage skulle bli full av bristningar och konstiga fläckar. Jag var fast besluten att så fort jag är fit for fight igen att träna efter graviditeten ska jag bli vältränad igen.


Strax innan jag blev gravid, sommaren 2011


NU, när jag är som störst och magen är så uttänjd den kan bli kan jag inte bry mig mindre om hur min mage kommer att se ut när lillan är hos oss. Det är liksom som bortblåst och det är något jag tar då om jag känner att jag "måste" ha tillbaka min gamla kropp.

Så med en slapp och rynkig mage som jag med 100 % säkerhet kommer att få,

beach 2012, here I come!

 


Kommentarer
Postat av: Åsa Jönsson

Fina du!Vilken sexpack du låg inne med! Fina goa bilder på din växande mage! Snart snart! Lycka till när det är dags!Kramis på er. Förresten så blev väggen superfin!Har ni köpt nytt till Alma?

2012-04-02 @ 16:23:29
URL: http://www.asas.se
Postat av: ida-maria BF 22/4 eller tidigare om jag får bestämma

Jag planerar att köpa en riktigt snygg baddräkt tilöl sommaren. Även om mstora magen är borta så kommer den ändå vara degig, och på stranden vill jag hänga. Så en snygg (hel) baddräkt blir det för mig. För första gången i mitt (vuxna) liv :) Nu för tiden finns det ju snygga sådana så det blir bra det.

2012-04-02 @ 17:09:51
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria
Postat av: Katarina

Det är rätta takter! Du är så fin så fin. Jag kan ju säga att min mage sytes det inga bristningar på när den var stor men nu när man har den där snygga degen var det vist lite bristningar...men vem bryr sig när allt kommer omkring

2012-04-02 @ 22:09:36
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Azin

Åh jag är också ledsen över det men vi får barn i gengäld! Det är väl värt får vi hoppas..

2012-04-02 @ 23:07:40
URL: http://aziins.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!!

Vilken fin mage du har!!

Jag tränade spinning ända till 7:e månaden! Jag blev av med min mage direkt, så den behöver inte bli degig:)

Jag är gravid igen i vecka 24.

Lycka till med Beach 2012.

2012-04-03 @ 21:23:54
Postat av: Camilla

Tack för peppande ord!



Åsa - Tack, du är alltid så snäll :) Visst blev väggen fiin, men jag har inte köpt nya skålar till Alma än, skäms på mig...



Katarina - Precis, vem 17 bryr sig när allt kommer omkring!



Ida-Maria - Ja, det finns ju en del snygga baddräkter nuförtiden men jag måste säga att det skulle kännas vääldigt ovant att sätta på sig en sådan. Vi får se helt enkelt hur skicket på kroppen är, för på stranden vill man ju definitivt hänga på degig eller ej!



Ulrika - Tack, vad snäll du är! Jag har verkligen inte haft ork eller motivation att träna under graviditeten mer än dagliga promenader med vovven men man kan ju hoppas att man har bra anlag och slipper deget :)

2012-04-04 @ 16:31:21
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0