Ensam hemmakväll

 
Här sitter jag själv i soffan en lördagskväll. Mannen är ute och röjer på stan och lillan sover. Var jätteskönt och avslappnande med lite egentid till en början, men det var visst inte alls så kul att vara själv efter ett tag. Nellie har sovit sedan 19.30 och snart går jag in och väcker henne, så rastlös är jag. Ok, ne jag ska inte väcka henne när hon sover så sött men vad ska jag göra då?
Jag surfar runt på bloggar, resesidor och dr Google samtidigt som jag zappar för fullt på tvn. Kanske precis som en ensam hemmakväll ska vara då :)
 
 
Avslutar den här kvällen med att dela med mig av en vacker bild på vår fina hund som njuter & blickar ut över Mälarens glittriga vatten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0