Bikiniångest

 
Nu börjar bikiniångesten smyga sig på, känns lite jobbigt att jag inte känner mig bekväm i min kropp inför vår semester i Chile i februari. Jag var så himla nöjd som gick ner alla mina gravidkilon på bara två månader typ men  nu har jag blivit lite föör bekväm och kakdegen på magen blir bara slappare och slappare.
 
 
Så här ser veckan ut, har bokat in mig på tre klasser och idag ska jag även köra lite intervaller/gymma om jag orkar :/
 
Den stora boven i min vardag är maten, jag äter väldigt mycket (gott) skit men det förbränns liksom inte så nu har både jag och F bestämt att vi ska skära ner på kolhydrater och strunta i allt onyttigt.
Med undantag på julafton!
 
Hoppas jag verkligen kan hålla i det här nu, jag har en värdelös disciplin vad gäller allting men åh så glad jag skulle vara om jag kunde trippa omkring runt poolen där i februari och faktiskt tycka att jag själv ser helt ok ut.
 
Beach 2013, here I come!
 
Chile 08/09 - smal
 
Chile 11/12 - Tjockis
 
 4 veckor efter förlossning - Kakdeg
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Vilka snygga boobs! Hot mama;)

2012-12-03 @ 20:50:43
Postat av: Frieda

Ett knep som funkar för mig är en bit mörk choklad efter maten, det dämpar sug efter annat socker. Sen säger jag bara: ät mycket och bra mat! Då stoppar man inte i sig lika mycket skit heller. Att skära ner på kolhydrater brukar vara en ganska enkel väg då många äter på tok för mycket av det. Men ät det på träningsdagarna!

2012-12-04 @ 16:40:42
URL: http://gaaaalet.blogg.se
Postat av: Catja

Du var ju skitsnygg på "tjockis" bilden!!! Vilka tuttar.. mina är dem samma :(

2012-12-06 @ 12:42:31
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Snälla ni är, tyvärr ser dem inte ut så idag hehe :)

2012-12-06 @ 13:08:19
URL: http://ckramar.blogg.se
Postat av: Eva

Då avbokar jag Moldau den 18:e+ fast du kan ju äta korv och surkål, det har inga kolhydrater.

Svar: Haha, men på träningsdagar äter jag kolhydrater så får se till att träna järnet den dagen!
Ckramar

2012-12-07 @ 07:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0