Förlossningsdröm


Nu har vi kommit hem till lägenheten efter några dagar i stillheten och jag är i princip frisk förutom lite snor som inte vill ge med sig så det var ett mycket givande avbrott i vardagen!

Inatt hade jag min första förlossningsdröm, väldigt intressant! allt gick så där drömbra, det var faktiskt a piece of cake! Jag började få små lätta aj-värkar här hemma så vi åkte in till Danderyd där dem sa att jag var helt öppen så det var dags att sätta igång! Krystade en gång och i ett vips så las min lilla prinsessa på mitt bröst, alldeles mörkhårig och helt perfekt. En timme tog det från första värken till ungen ploppade ut!

Jag misstänker att verkligheten kommer att se liite annorlunda ut, hehe.

Hoppas att det kommer fler drömmar, det känns så verkligt när man drömmer om sitt barn man kan nästan känna den underbara bebislukten :) Och dem får givetvis vara lika förskönade som drömmen inatt!




Här ligger jag om knappt två mån, aaahhhh!


Bild lånad från Google


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hospiterade på ambulansen och vi körde en gravid kvinna till förlossningen. Då tänkte jag på dig och vad som väntar er. Så mysigt! Superglad för din och F:s skull :) din dröm blir snart och säkerligen sann!

2012-02-15 @ 23:01:52
Postat av: Camilla

Hehe vad gullig du är, tack sötnos :) Lite läskigt är det när jag tänker på det, hade gärna haft dig på vårt sjukhus när det väl är dags! Hoppas allt är bra med dig!!

2012-02-16 @ 09:26:49
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0