Måndag


Idag, på min födelsedag fick jag som vanligt äran att vakna bredvid världens bästa

Efter att han hade haft lite möten mötte jag upp honom i stan för att strosa lite och försöka nappa på den sista rean. Min favoritavdelning på NK, Plan 4 hade jättebra rea även om det är ltie dyrare kläder och prylar som säljs där. Blev dock inte att shoppa loss riktigt där med tanke på priserna men titta vilka fina plagg F köpte till Monchi som "jag" fick i present!



En jumpsuit från Juicy Couture och en jacka från Burburry.
Det ska vara klass på tjejen :)

Kappahl
har ju en massa fint så där köpte vi en del också. Det är ju så svårt att hålla sig!



Ett besök på H&M resulterade såklart i en massa söta plagg också....





Nej, nu får det banne mig vara köpstopp!

Kvar på listan har vi dock babyskyddet som vi måste köpa. Eftersom vi har Bugaboo vill vi ha Maxi Cosi så att vi kan utnyttja den på vagnen också men det är ju en djungel det också...

Cabriofix, pebble, easybase, familyfix bla bla bla... Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, då blir det till att byta lite som jag har köpt. Det finns ju så mycket att välja på, varför har vi köpt samma?

2012-02-08 @ 07:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0