Syfestivalen


Idag ska jag med mammsen på Syfestivalen på Stockholmsmässan, i hopp om att kanske hitta något fint. Är inte så inne på det här med tyger och att sy men det kan vara kul att prova något nytt! Blev inte så mycket stillasittande som jag lovade mig själv men idag känns det bättre och de bekväma gympadojjorna åker definitivt på!

Min första plan var att jag skulle sy ett eget babynest då dem är svindyra i butik, men ju längre tiden har gått har det liksom inte blivit av så förhoppningsvis finns det någon monter där som säljer hemmagjorda egna babynest, precis framför ögonen på mig!

Håller tummarna....

Ikväll ska vi iväg på middag hos några goda vänner vi inte sett på ett tag, det ska bli himlans trevligt! Och imorgon tänkte jag hålla mig borta från hemmet så mycket som möjligt eftersom lägenheten då förvandlas till en byggarbetsplats. Får se vad jag hittar på :)

Ha en bra fredag allihopa, med en massa fredagsmyyyys!




Kommentarer
Postat av: Frieda

Hittade din blogg av en slump! Jag är gammal klasskompis med F :) grattis till graviditeten, snart är du där, världens häftigaste känsla :) vår lilla tjej blev 3 veckor idag :) jag sydde ett eget babynest, det va faktiskt ganska lätt och jag är verkligen inget sygeni :) tycker du ska göra det :) lycka till med allt och hälsa F :)

2012-02-17 @ 16:09:54
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men gravida magar är väl bland det vackraste som finns. Sen saknar man ju sin egen så fort man ser én mage. Dock blir man så lycklig av tanken på vad du kommer att få uppleva. Tack så mycket, han är verkligen ett litet troll.

2012-02-17 @ 21:39:10
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0