Underbara vänner!


Igår spenderade vi och Lojjan kvällen hos Johanna & Pär i Uppsala och det var som vanligt jättetrevligt och mysigt med god mat och många dåliga skämt med skratt!

Jag är glad att jag träffat F för att han är som han är såklart, men jag är lika glad att jag träffat honom för att det har bidragit till att jag har fått lära känna underbara människor som har har funnits länge i hans liv och som nu har blivit mina vänner också!


Fina Johanna & Lojjan med hög koncentration, med hopp om att få känna lilla Monchi. Lite show bjöd hon på allt :)


På tal om något helt annat, det går framåt hemma i lägenheten! Jag kom precis hem efter en vända i city med lite fika och fönstershopping (Har köpstopp) och möts av att en vägg nästan är klar!
wiihoo!


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Söta du vad fint skrivet!

Stooor kram

2012-02-21 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0