Vill ha hus!


Det har varit fullspäckade dagar i en hel vecka nu när min mormor har varit här och hälsat på men imorn lämnar hon oss för sin hemstad Malmö, då blir det tomt här :(

Igår spenderade jag hela dagen hos mormor som bor hos mina föräldrar i Segeltorp och på kvällen åkte jag och F till Knivsta för att äta middag hos våra kära vänner Linn och Tomas. 

 

Dem har ett helt underbart nybyggt hus som dem ritat helt själva och jag blir lika avundsjuk varje gång jag kommer dit. Superfint inrett och alla rum är så noga planerade. Kolla bara deras sällskapsrum, här kan man väl spendera många kvällar, som taget ur Sköna hem!



Klicka på bilderna för att få se dem förstorade!

Idag har jag lite tendens till halsont och jag känner mig lite hängig och tung i kroppen och huvudet. Har sovit dåligt några nätter i rad nu så ikväll hoppas jag på att jag är så "hängig" att jag däckar och sover gott och vaknar pigg som en lärka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0