Bakteriefri!


Resultatet av mitt kissprov blev klart tidigare än väntat så vi åkte dit igår och hämtade ut det.






Inte för att jag fattar så mycket av vad som står men läkaren sa att det var lungt så jag får lita på hennes ord. Nästa vecka ska vi tillbaka för att göra ett ultraljud. Vill se med egna ögon att vår skatt växer som hon ska och att allt står rätt till där inne.

Ska man göra 3D också eller vad tycker ni? Vi har känt att det inte är så nödvändigt men nu när vi blev tillfrågade blev vi lite sugna.

Är det värt det?


Kommentarer
Postat av: Katja

Härligt att allt såg bra ut. Av magen att dömma ser det ut som hon växer där inne, du är så fin.



Vi gjorde 3D UL bara för att det är så häftigt. Det är verkligen häftigt att se på undersökningen när de suger på tummen, gapar och grimaserar och rör på sig. Det blir så verkligt att det ligger en bebis där inne, även om det inte går att riktigt få in i huvudet. Jag tycker det var värt det. Ska ni alltså göra 3D där då samtidigt eller blir det ytterligare ett?

2012-01-14 @ 19:44:35
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Camilla

Söta du, och det är så liiiite kvar tills ni får se eran skatt! Blir lite avis :)



Vi gör i sånafall 3D samtidigt som vi gör det vanliga ultraljudet. Det ser ju skitcoolt ut med 3D men ser även lite läskigt ut tycker jag... Eller det läskiga kanske är att det just bli så verkligt att man har en människa inom sig. Vi bestämmer oss nog på plats :)

2012-01-14 @ 20:02:16
URL: http://ckramar.blogg.se/
Postat av: K - Livet på Malta & som mamma!

Vi gjorde 3D/4D & jag tyckte att de va såå häftigt, roligt att jämföra sen när bebis är född om de faktiskt liknar :) Du strålar som gravid Camilla! KRAM

2012-01-16 @ 21:43:56
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0