Home sweet home


Hej kära ni!

Har inte blivit så mycket skrivande den här veckan, vi var ju i Santiago de sista dagarna och då blev det inte så mycket datatid. I onsdags började vi vår evighetsresa hem och landade på svensk mark ett dygn senare. Inte en blund sov jag på nån av flighterna (12 tim till Madrid och sen 4 tim till Sthlm). Min rygg och svanskota värkte HELA resan, kunde sitta i en position i 10 min sen var jag tvungen att byta så det var itne tal om att få någon sömn.
När vi äntligen kom hem till lägenheten gick vi och köpte oss en varsin pizza, tog ett  varmt och långt bad och planterade oss i soffan. Kl 19 deckade jag, sov till 01.00 och vaknade pigg som en lärka. Buffade lite på F och oops, han vaknade också och blev pigg, så vi kollade på tv till kl 04 tills vi tvingade oss till 3 tim sömn till.

Idag har jag hunnit med ett besök hos barnmorskan, hämtat Alma hos bästa hundvakten Sarah, köpt tre superfina plagg på Saint Tropez, tvättat alla kläder från Chile och varit hos F:s syster och ätit middag. Nu ligger jag i sängen, tok-trött och hoppas på att få sova ut denna underbara lördag.

Snart är jag back on track, måste bara ladda om batterierna lite!


Skönt att vara hemma och jag ÄLSKAR vår säng!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Fina bilder med fina magen :)

2012-01-30 @ 20:44:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0