Busy weekend


Vad kallt det är!
Har ju såklart varit varmt här medans vi var borta men så fort vi kommer hem kommer kylan och nu visar tempen -8 grader ute. Brrr....

Ja, vad har vi gjort i helgen egentligen? Den har bara flygit förbi och imorn är det tråkmåndag.
I fredags tvättade jag i stort sett hela dagen och på kvällen åkte vi till F:s syster och åt middag och spelade sällskapsspel. Kom hem kl 02 och tänkte att jag skulle sova ut på lördagen men det verkar inte som om jag kommit in i sovrytmen här än för jag vaknade kl sju jättepigg, var uppe till nio och däckade igen och sov till tolv. Men skönt var det iallafall :)

I lördags när halva dagen redan gått eftersom vi sov till tolv åkte vi med mamma och pappa och checkade in bygget dem har köpt i Huvudsta strand, som blir klart våren 2013. Det går undan och som ni ser är det ett riktigt toppläge med vattnet ett stenkast från lägenheten. Här kommer vi att hänga mycket sen kan jag tro!





På kvällen var vi på 25-årsfest hos min fina vän Stephanie, det var mycket trevligt och jag t.om plats på dansgolvet! Vi glömde dock kameran så det blev många dåliga bilder med mobilen,  bland annat denna!


Idag, söndag blev jag utkörd från mitt eget hem för F behövde jobba i lugn och ro så jag drog till Segeltorp, tog med mig brorsan och åkte och tvättade vår bil på OK:s självtvätt. Ren och fin blev den men den lär ju bli smutsig direkt i det här vädret!
Nu har jag kommit hem, har Alma i soffan och F bredvid mig och ska bara mysa resten av kvällen.

Ha en underbar söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Ska dina föräldrar flytta?! Kul då blir vi nästan grannar:)

2012-01-30 @ 17:29:58
Postat av: Åsa

Oj oj Oj.Det ser riktigt fint ut, läget alltså!

2012-01-30 @ 22:30:10
URL: http://www.asas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0