Big brother spårar ur!


Jag har alltid följt Big brother, tycker det är kul att se apor i en bur göra bort sig, vara otroligt osmarta och bara underhålla oss tittare. Men detta år är det fanimej inget kul.


Någon av er som följer programmet?


Denna säsong består av idiotiska människor som mobbar, skapar dålig stämning och bara är allmänt dumma. Inte alls kul att kolla på. Den där Sipan borde slängas ut med huvudet före, fattar inte hur hans beteende kan tolereras.

Usch, blir så irriterad! Men kan ändå inte hålla mig från att kolla varje kväll, så jag är väl lika dum jag....




UPDATE: KL 12 IDAG TOGS SIPAN UT FRÅN BIG BROTHER, WOHOOOO!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag följer och jag tycker rent ut sagt att det är förjävligt, tycker det är förjävligt av produktionen att inte göra någonting åt saken. Såhär får det ju helt enkelt bara inte gå till. Är det sådär vi ska uppfostra den näst kommande generationen? ska folk bara bli elakare och elakare? nej usch och fy.. jag är så besviken i år.

Och jag håller med DIG till fullo. S I P A N, ska fan ut. Han ska ut med huvudet före. Han om någon är ju helt jävla tappad. Han snyltar på andra, han åker snål skjuts på andra, han mobbar och trackar ner andra människor, snor deras saker, snackar skit - ja, men han kan ju fan inte bete sig! Han är helt fel uppfostrad helt klart..... idiot.

Haha, tror du förstår min frustration i att BB-produktionen låter honom vara kvar ;)



Ha en bra dag, haha! :)

2012-03-22 @ 12:14:01
Postat av: Jennifer

P.s Har ni tagit reda på ifall det är en lite Pojke eller Flicka som befinner sig i magen? :) d.s

2012-03-22 @ 12:16:21
Postat av: maxiander

Haha ja för mycket tid över till skräptv när man är höggravid ;) Inte fallit dit för BB än men höll nästan på att börja kolla när jag först hörde att det skulle vara en höggravid tjej med, men det var tydligen inte på riktigt.

Fin blogg och trevligt att titta in hos någon i lite samma magsituation, alltid kul att läsa om andras graviditeter nu när man är i samma sits själv.



Ha en fin dag!

2012-03-22 @ 14:06:38
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Camilla

Jennifer - Haha, det märks att du är lika irriterad som jag är vad gäller den här säsongen. Man vill ju på ett sätt bojkotta men det går liksom inte att låta bli att titta ändå... Hoppas att dem slänger ut Sipan så att det kan bli ett normalt program!



Vi fick reda på ganska tidigt att det är en liten flicka som gömmer sig i magen och senare fick vi det även bekräftat till 100 % på ett senare ultraljud, så nu väntar vi med spänning på vår lilla prinsessa :)

2012-03-22 @ 16:49:00
URL: http://ckramar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vad mysigt med en lite prinsessa! :) När är BF?



Började följa din blogg ganska så nyligen.. så har inte sån stor koll, haha. Men gillar din blogg skarpt!



p.s "Big Brother tolererar inte mobbing och trakasserier. Därför har Sipan Cakir fått lämna huset omedelbart efter den senaste tidens hårda ord och personliga påhopp." YEEEEES, haha, fy fan så skönt. d.s

2012-03-22 @ 21:38:06
Postat av: Camilla

Vad roligt att du hittat hit Jennifer och tack för att du gillar den, det värmer :)



Det ska bli supermysigt med en liten dotter och vi kan knappt vänta! BF är 8 april så ungefär två veckor kvar, kanske lite mer som jag räknar med...



Ja, jag såg att Sipan tagits ut, yees! Måste ha varit mitt blogginlägg som gjorde att Porseryd bestämde sig, visst ;)

2012-03-23 @ 09:37:47
URL: http://ckramar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vad spännande!det är inte alls långt kvar ju. Hoppas att hon tar igen dessa lugna dagar som hon haft inne i magen med en liten boxningsmatch snart ;) förstår att du vart orolig, gud de skulle jag med blivit.

Håller alla tummarna för att allt kommer att gå fin fint :)



Haha ja, jag tror faktiskt också att det var ditt blogginlägg som fixade ut honom! ;)

2012-03-25 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0