God nattsmön finally!


Inatt har jag sovit jättegott, såå skönt! Var bara uppe och kissade en gång och har inte haft så ont som jag brukar ha varje gång man vänder och vrider på sig. När jag sedan vaknade 07.30 kände jag mig verkligen utvlilad.

Idag står barnpassning på schemat. Just nu har vi fina Maja hemma hos oss (hon är lite krasslig) och sen ska vi åka och hämta hennes syster Klara på dagis. Så jag har en känsla av att den här utvilade känslan snart kommer att bytas ut mot utmattning... :)



Ha en underbar torsdag, imorn är det freeeedag!


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Så skönt att du fått sova gott i natt.

SV: Du får ta en sväng till Ullared i sommar när bebisen kommit. De har så mycket fint och prisvärt där!

2012-03-15 @ 20:30:46
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0