Illamående = förlossning på G?



Har inte gjort något speciellt idag, därav usel uppdatering. Var och tittade på tapet till köket, har målat en andra gång på mitt hyllprojekt och tagit ett långt och avslappnande bad.

Efter att jag kom upp från badet smög sig ett hemskt illamående fram, fick backflash från början av graviditeten, usch!
Vill inte riktigt ge med sig så det blir soffläge ikväll istället för det inplanerade styrelsemötet.

Kunde inte hålla mig från att söka upp Dr Google och han säger att man kan må illa innan det är dags, reaalllyyy??? Iofs så tycker ju Dr Google att alla symptom man har är superallvarliga så han är ju inte särskilt tillförlitlig...

Den som lever får se helt enkelt... :)



Sen vi var på sjukhuset har jag känt av lillan där inne regelbundet så jag är inte orolig längre, hon spelade oss bara ett litet spratt den lille busen!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Stackare. Mitt illamående kom också tillbaka den sista tiden. Det är helt enkelt så trångt så magen och tarmarna inte riktigt får plats och många mår illa från och till mot slutet.

Jag brukar kika in på Annikas blogg ibland och idag var den uppdaterad med de finaste bilderna hon någonsin tagit =)



http://www.annikasvenmarck.se/2012/03/26/gravidfotografering-camilla/

2012-03-26 @ 18:59:51
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Malin

Spännande!! Tänk vad häftigt att hon kan komma nu vilken dag som helst, ska bli så kul att få träffa er båda (!) framöver =) hoppas du njuter så mycket det går nu sista tiden. Stor Kram

2012-03-26 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0