Långtråkig dag


Har haft en sådär genomtråkig dag, då passar jag på att baka kladdkaksmuffins, yummi!


Försökte ta mig ut på en långis i solen med Alma tidigare idag men jag orkar liksom inte gå längre än 20 min stackars hund. Magen spänner åt (förvärkar eller sammandragningar, vad det än är så är det inte skönt), ryggen värker och det är bara allmänt jobbigt och ansträngande att ta sig utanför dörren.
Så nu blir det soffan som vanligt framför alla serier som går på eftermiddagarna, så patetiskt att jag nästan kan tv-tablån utantill!

Ursäkta min bitterhet, men nu saknar jag dig som aldrig förr min blivande dotter



  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det några muffins??? Du kunde väl ha tagit med dig några :-)

2012-03-09 @ 09:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0