Måndagen blev bra ändå!


Måndagen har hittills varit bättre än vad jag trodde att den skulle vara faktiskt. F: första möte som han skulle ha efter lunch blev framflyttat så vi tog bilen och drog iväg till Barkarby för att leta gardiner till barnrummet. Hittade faktiskt ett par fina, det blev ett gardinpar från Ikea, men jag vill fortfarande vänta med att visa er tills rummet är helt klart. Tar lite tid, men man vill ju verkligen att det ska bli bra :)

Dessa förvaringsboxar köpte vi också på Chili, de passar utmärkt i det flickiga rummet.
En liten sneakpeak får ni :)



Tänlte sätta upp gardinerna också men det kom inte med några skruvar till gardinstången och jag orkar inte leta efter några så den får vänta tills F kommer hem.
Just nu roar jag mig med att ligga i soffan, kolla på Unga mödrar och fick precis i mig lite eftermiddagsfika.
Tack Emma som bakat dessa goda cupcakes!




Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0