Monday!


Idag är det måndag och jag har vart usel på att uppdatera här, sorry!

Nu den sista tjockistiden tar jag det väldigt lungt på dagarna som min barnmorska har rekommenderat. Kan bli lite långtråkigt ibland men mestadels är det faktiskt hur skönt som helst att inte ha några krav och bara vara dagarna i ända och har jag tur så får jag spendera lite tid med min andra hälft vissa dagar. Tjusningen med eget företag :)

Detta har jag åstadkommit idag på förmiddagen, som jag har längtat att få ta tag i bebistvätt!



Nu ska vi bara hitta ett fint klädskåp att sätta in i barnrummet så att det kan bli färdigt snart! Just nu är rummet tomt så vill inte visa er riktigt än, men snart så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0