Oboy is tha shit!



Godmorgon!

Har sovit helt ok inatt, jag en av de få som berikats med att inte behöva gå upp 15 ggr per natt för att kissa och det är verkligen jätteskönt. Däremot har jag ganska svårt att andas och måste byta sovställning ofta vilket gör att sömnrytmen störs på det sättet.
Sluta häng på mammas nerver är du snäll Monchi :)

Vid frukostdags har jag skapat mig en riktig ovana som jag verkligen inte kan sluta med, nämligen Oboy!
I'm twelve again....

Jag bara måste ha Oboy på morgonen, är mjölken slut får tvingas stackars F springa och köpa! Tur att affären ligger så nära oss!
Denna dryck är såå god att förtära till mina kaviarmackor på morgonen och jag vet ju att det är världens sockerfälla men va faan, måste ju passa på medans man ändå går upp i vikt och har något att skylla på ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

Ah, I know the feeling. Jag fick sjuka cravings efter kalaspuffar när jag var gravid... Var bara tvungen tvungen tvungen att äta det till frukost. Och jag som inte ätit kalaspuffar sen jag gick i lågstadiet typ :p

2012-03-07 @ 11:43:42
Postat av: Katja

Vänta bara tills du ammar. Jag hinkar oboy och mjölk vilket jag inte druckigt sen jag var 10 typ. Man blir sjukt törstig av att amma och kroppen och bebisen behöver väl allt nyttigt i mjölken och energin av sockret kan jag tro.

2012-03-07 @ 15:46:00
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hehe, då vet jag vad jag har att förbereda mig på även när kalaskulan är borta, Oboy hela vägen och lite till alltså :)



Mm, kalaspuffar...Där kom du med en yumsig idé Caroline :)

2012-03-07 @ 15:59:35
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0