Torsdag!


Vilka fina dagar vi har fått på senaste, hoppas att det håller i sig! Hörde dock att södra Sverige vaknade upp till snö imorse, inte så kul! Hoppas det inte kommer upp hit!

Idag började jag dagen med ett varmt bad med en massa ljus runt omkring mig, är så otroligt skönt att mjuka upp magen på det sättet och jag tror att lilla Monchi också gillar det :)
Sov inge bra inatt, vaknade många ggr av sammandragningar och imorse hade jag en skum värk bak mot ländryggen, förvärk??

Idag står både tråkiga och roliga saker på schemat. Snart ska vi iväg på begravning, det är ju aldrig kul. Det är ingen som står mig nära men bara att gå dit är sorgligt nog :(

Men ikväll blir det lite roligare, då ska jag och F ut och käka middag på Texas Longhorn på Kungsholmen med Johanna, Pär och Lojjan. Det serr jag fram emot, är riktigt sugen på en biff med bea eller en saftig hamburgare!





Mmm..Längtar tills jag får äta en riktigt blodig biff!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0