Sobea


För en vecka sedan var jag gravidmodell för det snygga klädmärket Sobea och det var hur kul som helst! Vi var och fotade på ett slott på Ekerö och det blev jättefina bilder, gå in och kika på hemsidan så ser ni mig och de andra tjejerna som var med :)





Den här underbara dressen fick jag plocka från kollektionen, hur snygg är inte den?! Den här kommer jag att leva i resten av graviditeten och lååångt in i mammaledigheten :)

Yoga pants velour & yoga jacket velour- Peony



Duktiga och toksnygga Beatrice som är klädmärkets moder vet hur man ska klä kvinnor som vill vara bekväma och snygga på samma gång. Det finns även barnkläder to die for och som man kan matcha med damkläderna, hur gulligt är inte det!


Varma rekommendationer!


Kommentarer
Postat av: Erika Bergman

Vad fin du är Camilla! Grattis till graviditeten!!:) Roligt att läsa om också. Kram

2012-03-11 @ 12:15:36
Postat av: Camilla

Tack snälla, vad gullig du är! Vad hände med din blogg?? :)

2012-03-11 @ 13:43:23
URL: http://ckramar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Snyggo:) Vart kan vi se dessa bilder? Kram åsa

2012-03-11 @ 13:50:28
URL: http://www.asas.se
Postat av: Anonym

Den är kvar, samma adress om du kommer ihåg. Bara satt lösen på den :) anvnamn är nyckel och lösenord är ord. Bara kika in.

2012-03-11 @ 14:29:24
Postat av: britta bloggar

Jag valde också en mysdress, yogabyxorna och den där tröjan med volangkant och bodde i den hela helgen. Så himla skönt!

2012-03-12 @ 15:07:47
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0