Vill ha!


Trots att det känns som att man hela tiden köper grejer till lilla bebisen så är det mycket som fattas. Kanske inte saker som behövs nu nu men som kan vara bra att ha under resans gång om man säger :)

Detta står högt på önskelistan:


Garderob till barnrummet (letar efter den perfekta)

Babygym

Babysitter

Babynest

Sängmobil i rogivande färger & melodi

Vagnmobil

Påslakanset 100x130 till spjälsängen (köpte jättefint på Ullared men det var helt fel strlk tyvärr)

Mysiga filtar & dinglisar

Förvaring till skötbordshörnan i badrummet, lådor mm

Lattehållare till barnvagnen (Är väl ett måste, eller hur, hihi!)

Babyvakt

Inredning till barnrummet, tavellist, låg förvaringsbänk mm



Listan kan göras lång och det mesta är ju inte direkt billigt!
Man får ta det pö om pö helt enkelt, just nu vill jag bara ha finaste lilla Monchi i min famn, allt annat känns irrelevant!







Kommentarer
Postat av: azin

Så känner jag också, hur mycket man än köper finns det fortfarande något som fattas! Men som du säger allt det är irrelevant, bebis är viktigast!

2012-03-08 @ 11:45:07
URL: http://aziins.blogg.se/
Postat av: Frieda

Hehe, det är roligt att shoppa till bebis :) babynest är bra att ha innan hon kommer om du bestämt dig för att köpa ett, bebisar känner sig trygga i det tror jag... Som sagt, vi använder det jämt! Påslakanset hade jag köpt innan, dubbla uppsättningar och massa extra underlakan ifall att, dock har hon inte legat i sin säng och sovit en enda gång, haha, det är ju så mysigt att ha henne i vår säng :) annars så behöver du egentligen bara lattehållaren till vagnen nu, så du kan shoppa och dricka latte samtidigt sen, laddad och klar liksom! Och så kan jag lova dig att det är ännu roligare att shoppa när hon kommit! Jag ska leta babygym nu till Stella och tror mig veta hur hon vill ha det, hon börjar bli en egen liten person trots att hon bara är 6 veckor imorgon. Så avvakta med vissa saker, blir roligare sen :)

2012-03-08 @ 16:05:13
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0