Båtutflykt & babygunga


Det vart ingen röjning eller städning idag, jag blundar för det ett tag till känner jag!

Idag var jag utan Nellie för första gången, F tog med henne till hennes faster och hämtade flytväst inför vår första utflykt till Kanan imorn. Gulp!
i hela 3 timmar var dem borta och då passade jag på att sova. Gud så gott jag sov! Men när jag vaknade (helt blöt av svett för er information) kom mammainstinkten och jag var tvungen att ringa tillbaka min älskade prinsessa som såklart var hungrig när hon kom hem.

I skrivande stund ligger vi i soffan och kollar på hockey, jag på ena sidan och F med Nellie sovandes på sitt bröst på andra sidan.

Life's good when it's quiet :)


I helgen kommer jag att vara själv med Nellie och F kommer inte hem förrän på söndag eftermiddag. Känner mig lite nervös, man har ju blivit så beroende av att vara två och F har varit och är ett sånt otroligt stöd när man är så trött att man knappt vet vad man heter. Men som sagt, vi drar till sommarstället och jag får förhoppningsvis en massa bärhjälp av Neliies mormor & morfar. Kanske jag rent utav konkar med mig babugungan då den är en given tröstare, vi får se!





Babygungan, en trevlig uppfinning!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Föräldraskapet kan väl beskrivas såhär ungefär: fantastiskt och underbart, det absolut största som finns, men ingen dans på rosor ;)

2012-05-05 @ 08:12:44
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Cissi

Å vad skönt det är med lite barnfri tid ibland.. Är borta från lilltjejen 2 hela nätter nu, känns lite för långt om jag ska vara ärlig!

Hoppas helgen går bra!



Kul att ni stannar kvar, ni kanske tom hänger med i flytten? ;) (adressen ovan) har nämligen bestämt att flytta bloggen till ny adress, men inget jag kommer skriva i gamla bloggen!

2012-05-05 @ 08:36:00
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Du skall se att det kommer att gå jättabra att vara själv i helgen.



SV: Tack, det är bara bra med oss och Lia. Idag gick vi upp vid 08.30 med en måttligt pigg bebis :)

2012-05-05 @ 09:14:22
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack söta goa Camilla:) Längtar också efter er:) Ska bli så kul! Jag vet att det kan vara upptaget i juni så skicka gärna vilken tid ni vill låna så kan jag kolla tills du hör av dig!Hon är så fin, precis som sin mamma och pappa.

2012-05-06 @ 23:39:42
URL: http://www.asas.se
Postat av: Marcia

Prinsessan är så välkommen igen! Det var en ren fröjd när hon kom på besök! Pussa henne från mig!

2012-05-07 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0