Shopping!


Idag åkte jag, Nellie och min mormor till Skärholmen för att shoppa lite och jag tänkte skämma bort mig själv med lite kläder. Men såklart kommer man hem med enbart kläder till lillan, det är ju så mycket roligare att shoppa till henne! Först och främst var det så länge sen jag ens tittade på kläder till mig själv så allt känns bara så fruktansvärt dyrt och sen är det skitjobbigt att börja prova grejer med en skrikande bebis i vagnen (nej hon gillar inte riktigt vagnen än, det är bara babybjörnen som gäller när vi är på shoppingjakt).

Men fick faktiskt med mig två linnen till mig själv, desto roligare är det att visa detta som jag handlade till min lilla tjej!

Koftor, pyjamaser, mössa och en sockersöt sommarsuit

Nu har vi precis kommit hem och ska bara mysa ner oss i soffan, jag är såå trött i både huvud och fötter! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0