Helgens bravader

 
När jag är mammaledig skiljer jag inte längre på vardagar och helger men den här heögen var väldigt rolig och mysig och idag känns det att det är måndag, trist och tråkigt och har inget att göra.
 
I lördags stod jag och min brorsa på loppis och sålde av en massa skit från våra föräldrars hus då dem snart ska flytta och vill ha bort allt skit. Och mycket skit samlas det på 25 år kan jag ju säga!
 
Jag tycker att det är jättekul att gå på loppis och jag älskar att fynda saker. Hann tyvärr inte gå runt så mycket just den här gången men jag lyckades ändå köpa två ting, till Nellie såklart.
 
En söt liten pall för 25 kr & en jacka för 30 kr
 
I helgen har vi även haft Alma här och det är supermysigt, hon bor ju för det mesta hos F:s föräldrar. Hon är så snäll med Nellie (även om jag aldrig lämnar dem ensamma, man vet ju faktiskt aldrig) och Nellie är SÅ fascinerad av den lilla vovven, hon vrider nästan nacken av sig när Alma trippar förbi.
 
 
 Finaste  ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: LenaPh

Tänk så stor hon har blivit lilla Nellie, en riktig rosa prinsessa, puss

2012-11-06 @ 17:22:24
Postat av: Frieda

Uppdatera! vill veta hur ni mår ju! :)

2012-11-28 @ 23:03:05
URL: http://gaaaalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0