Chile 11 dec - 26 jan

Sådärja!
Packat, städat och stödstrumpor på!

Det här blir sista inlägget i detta kalla klimat på mycket länge men i nästa inlägg lovar jag varma solhälsningar :)

Stockholm - Madrid
Madrid - Argentina
Argentina - Santiago

Vår flight avgår 14.50, så snart bär det av till flygplatsen. Pappsen skjutsar så nu sitter jag i lugn och ro och bara väntar på honom och samtidigt tar mig en sista mys med Almis i soffan. F har redan lämnat vårt crib för han behövde hämta lite saker i Knivsta som hans föräldrar glömde ta med sig (Dem åkte för några dagar sedan och ska stanna i 4 mån!)


Kommer sakna alla fina vänner och min familj här hemma, men vi ses i cyberspace! 



Puss & kram på er alla!




Bild tagen från vår Chileresa 2009. Vilkanen i bakgrunden besteg vi såklart, något utav det
coolaste jag har gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0