Klänningfrossa


Vi har fått så himla mycket fint av nära & kära och det här är bara en bråkdel av allt gulligt som folk har kommit med.

Är det något vår lilla prinsessa kommer att ha gott om i sommar är det små söta klänningar!

Små söta klänningar från Ralph Lauren, Newbie, Lindex & Zara.

Mitt i-landsproblem är nu detta:
Vi har huuuuur mycket som helst känns det som i strlk 56-62 och typ ingenting som passar nu. Imorn måste jag alltså på strlk 50-jakt då vi saknar massa baskläder som hon faktiskt kan ha nu.

Så med första mammapenningen som kommer imorgon ska jag shoppa loss, bodys och byxor står högst på priolistan!



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Det är ju så roligt att shoppa bebiskläder!

2012-04-25 @ 21:15:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Eva

Jättefina klänningar! jag var förbi Camilla igår och hon sa likadant. Massor av kläder i stl 62 och inget nu.

2012-04-26 @ 09:25:24
Postat av: Marcia

Du fick ju en massa strl 50 av mig!!!! Sätt på dig glasögonen! :=) kram

2012-04-26 @ 12:31:26
Postat av: Katja

Marcia hahaha Hon vill bara ha en ursäkt för att shoppa ;)

Det är ju nästan lite synd att Nellie inte är en kräkis som Trude. Trude skulle lätt kunna gå igenom den där klänningssamlingen på en dag.

2012-04-27 @ 09:54:44
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Emelie

Va kul att köpa massa klänningar och kjolar... å det måste vara super kul med en dotter :)

2012-04-27 @ 10:39:21
Postat av: camilla

Katja - delvis sant, det är ju roligare att shoppa till bebis än till sig själv trots att jag är i myyyycket större behov av nåt som passar :) men helt ärligt, hon kan ju inte ha på sig samma kläder varje dag, hur skulle det se ut! Så shopping var ett måste :)



Emmelie - oerhört kul att köpa fina kläder till flickan! Kan dock bli lite bakelse-varning ibland, så det gäller att hålla Sig till det coola också :)

2012-04-27 @ 11:07:56
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0