We skip åkpåse


Tack för era kommentarer angående Monchis racervagn/åkpåse eller inte! Upskattar jättemycket att "erfarna" mammor out there ger tips och reaktioner på ens helt okunniga babyvetande.

Det lutar nog mot att vi skippar åkpåsen och kör med någon sorts overall i vagnen och filt istället. Jag tänker mig en sådan här i början, är jag rätt ute?



Hittade den här på ellos.se (som by the way har jättefina babygrejer till rimliga priser) och den verkar prisvärd för att säkert inte kunna användas så länge.

Denna beslutsångest när det gäller babygrejer, blir galen!


Kommentarer
Postat av: Marcia

Supersöt!!! De brukar ha bra rabatter! Just nu har jag tex 40% på en valfri vara. Säg till om du vill ha rabattkoden! kram

2012-02-03 @ 11:45:15
Postat av: Caroline Andersson

Jag tror den där overallen kommer funka hur bra som helst :)

2012-02-03 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0