Body of change


Igår tog jag min första löprunda på hur länge som helst, usch vad tung jag kände mig! Det har gått ca 10 veckor sedan förlossningen och det känns som att jag inte har något att skylla på längre när jag går runt och klagar över min förändrade kropp...

Så nu har jag bestämt mig för att börja träna igen, om än i lugn takt. Snabba promenader med vagnen och lugna löprundor utan vagn kommer mina dagar att bestå av, och så komer jag att försöka hålla mig ifrån det onda sockret, iallafall på vardagar :)


Mitt mål är alltså att förbränna och jag hoppas hoppas att min motivation och disciplin håller i sig för jag vill så gärna trivas i mig själv igen!




På morgon-PW...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0