Nellie/Jag?


Det är så roligt, alla som träffar Nellie tar för givet att hon fått allt sitt hår från sin pappa Fernando som är chilenare och rätt så mörk.

Faktum är att när Fernando föddes var han helt kal på huvudet och en väldigt stor bebis. Jag däremot föddes med en svart kalufs och sköterskorna satte rosett i mitt hår redan på BB.

Hon har alltså fått sin fina kalufs från mig och när jag gräver fram gamla bilder inser jag att hon faktiskt är väldigt lik mig som bebis, tycker ni inte?

Klicka på bilden för att få se en förstoring....




Kommentarer
Postat av: Yasmin

Asså OMG vad söt du va!!!

2012-06-01 @ 23:24:32
Postat av: karins blogg - om livet i lineleumheaven

JO ni är lika. Min dotter hade också så där mkt hår, fast ljusbrunt. Men sonen, han fick någon annan hår-gen.

2012-06-02 @ 08:49:00
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Sandra

Gud vad roligt, jag som många andra trodde också det var fernandos gener :) men hon är ju faktiskt jätte lik dig tycker jag, så söta!

2012-06-02 @ 11:58:44
Postat av: Sofia

Vad lika ni är :D

2012-06-03 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0