Feliz navidad!


God jul, Feliz navidad!

Hoppas att alla där hemma har haft en lyckad julafton med mycket kärlek och värme! Jag och min mage sitter i skrivande stund fastklistrade i soffan och kan typ inte röra oss. Av mättnad! Jag är sååå mätt så det känns som att magen i vilken sekund som helst kommer att spricka.
Vi har ätit en massa kött, potatisgratäng, salsor och efterrätt. Kanske inte traditionell julmat men ack så gott.

I det här landet och egentligen alla länder utom vårt eget öppnar man egentligen inte klapparna förrän den 25e och eftersom vi har en minderårig här i släkten som tror på tomten sitter vi nu och väntar på att klockan ska bli midnatt så tomten kan komma. Dem andra dricker givetvis, jag och magen sitter som sagt fast i soffan! Vi ligger fyra timmar efter här så vi har några timmar kvar att döda :)





God jul på er önskar jag, Fernando och lilla pyret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0