Läskiga drömmar


Jag drömmer så mycket nu och det speciella med att drömma när man är gravid är att oavsett hur verklighetstrogna drömmarna egentligen är så känns dem sjukt verkliga och jag kan tänka på det jag drömt flera dagar efteråt.
Häromdagen drömde jag för första gången om förlossningen men inte kom det ut en bebis inte, utan två små gråa kattungar. What? Helt normalt, sa barnmorskan då. Välskapta var dem iallafall!

Inatt drömde jag något jättehemskt, ett par som står oss väldigt nära tappade bort sitt barn (vill inte skriva vilka det handlar om men dem har i nuläget INGA barn) på stranden och när dem sedan hittade honom hade han avlidit. Jättesorglig dröm och den vill inte slita sig ur mitt huvud.

Någon som kan tyda drömmar där ute?






Känns skönt att ha en kompis där inne iallafall som tröstar en när det behövs. Tidigt imorse kl 05 vaknade jag av att det var liv inne i magen, aldrig har hon rört sig så mycket!
Hon låg och sparkade mig i sidan vilket kändes väldigt påtagligt eftersom att där ligger inte moderkakan i vägen. Starkaste sparkarna hittills och det var skithäftigt! Vi låg och mös ett tag innan jag kunde somna om, med tryggheten att ha lilla pyret närmast hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0