En riktig lekhelg

Från lördag morgon till söndag kväll har det verkligen vart fullt ös den här helgen, kul men det gör att helgen går snabbare!

I lördags vankades det ju tjejmiddag i min systers bröllopsanda, det var supertrevligt och jag tror att hon var väldigt nöjd också :)

I söndags hade jag lite kvalitetstid med min pappa och sen en trip till Segeltorp (mina föräldrar) för en massa lek med Linus, min systers underbara son. När jag lekt av mig lite där åkte jag hem igen och då blev det ännu mera lek när F:s syster, hennes kille och deras två prinsessor kom förbi på lite hemmagjord pizza.

Kan säga att både jag och F totaldäckade senare på kvällen i vår nya gudomliga säng. Älskar verkligen vårt sovrum, bara en hissgardin som saknas och den ska beställas från Morsan & jag har jag redan bestämt.



Nu ska jag iväg på jeansjakt! Är trött på att nuförtiden behöva knäppa upp första knappen på alla byxor för att få plats.

Ha en underbar måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0