Goboken

Häromdagen fick jag hem ett paket som jag beställt från Goboken.
Gratis såklart :)

Finns många företag därute som försöker locka blivande föräldrar och hur gör dem det inte bäst än att skicka hem gratisgrejer. Bäst att utnyttja läget!
Så alla mom-to-be, klicka hem ett sånt här paket bums om ni inte redan gjort det!

 

Superfina grejer fick man i det här paketet:

 - Söt barnbok för de minsta, Prinsen och prinsessan
- Handbok för föräldrar,
Lek & lär tillsammans
- Fylla-i-bok,
Boken om dig
- Mjukt baby-hjärta

Just nu läggs de i baby-högen men kommer att plockas fram i sinom tid :)


Kommentarer
Postat av: Fd kollegan Therese

Ååå vad jag är avis på dig! Vill också vara nygravid och förväntansfull. När det gäller böcker kan jag tipsa om: På smällen- Från A till bebis. Den tyckte jag var härlig



Kram

2011-10-18 @ 13:47:32
Postat av: systern

Nej! Låt dig inte luras!!! Goboken mf är aldrig gratis!!!!! Det blir bara jobbigt att komma ihåg att avbeställa huvudboken sen!!! De vet att nyblivna föräldrar är glömska och drar nytta av det!!!!! Det slutar med att du får betala för massa böcker du ej vill ha!!! tro mig!! Pussar

2011-10-19 @ 08:18:50
Postat av: Camilla

Tack Therese, den boken fick jag av killens syrra så har kommit typ halvvägs i den, riktigt rolig !



Johanna, klart jag har koll så jag inte betalar för nåt jag inte vill ha!

2011-10-19 @ 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0