Babybjörn bärsele


Denna räddning fick vi av min syster, jag kan nu ha min älskling tätt intill mig när jag vill och ändå ha händerna fria!





Idag är det fredag och vi har inga planer i helgen. Vi tar dagarna lite som dem kommer, jag är fortfarande lite nervös över att åka någonstans för så fort jag hör Nellies sköra lilla gråt så får jag panik. Men i förmiddags var vi faktiskt ute på en 40 min lång promenad, längsta jag promenerat på länge utan foglossning, rygg- och fotont.

Man kan ju hoppas på bättre väder snart så man inte behöver TVINGA sig ut!



Kommentarer
Postat av: Olivia

Ohhh va liten hon e =)

2012-04-20 @ 20:48:12
Postat av: Frieda

Åh va skönt! Vi har också bärsele, det underlättar vardagen :) stressa inte iväg nånstans, va hemma tills du känner dig lugn och vet lite mer när hon äter och sover. I början var jag bara på platser där jag visste att jag kunde amma i en lugn miljö, tex så har ju vissa köpcentrum amningsrum.

2012-04-22 @ 10:42:16
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0