Bebis bebis bebis!


Försöker komma på hur jag ska fortsätta underhålla er läsare nu när man har bytt livsstil helt och det egentligen bara handlar om att tillfredställa ett spädbarns behov men jag märker att jag har, bara på några dagar fått en hel del nya unika besökare så jag antar att bebisskriveriet går hem? :)

"Tyvärr" så är det ju just detta den här bloggen kommer att handla mest om framöver men så fort jag kommit in i en "normal" vardag igen och jag har lärt mig att kombinera bebisnytta med allmännytta så kommer såklart bloggen även handla om andra saker.

Men just nu får ni nöja er med att jag skryter, bombarderar bilder och skriver milslånga inlägg om min perfekta bebis för jag är så jäkla stolt över vad vi har skapat och hoppas att ni gillar att läsa om det!



För er som gillar bebisskriveriet, ska försöka knåpa ihop en förlossningsberättelse snarast, här är en liten preview picture :)




To be continued.....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Så kul att följa din resa på en ny väg i livet :) ser fram emot att läsa om din nya vardag, förlossningsberättelsen och snart kanske vi får se det fina barnrummet som du förberett för lilla Nellie :) njut av denna speciella tid i livet! Kram

2012-04-15 @ 09:51:35
Postat av: Clara

super kul med bebisar ju, haha :)



och jag håller med föregående talare jag ser opckså fram emot förlossningsberättelsen! ska bli jättekul att få läsa.

2012-04-16 @ 11:59:51
Postat av: Camilla - med bebis i famnen

Tack hörni! Förlossningsberättelsen kommer, och bilder på barnrummet likaså. Anledningen till att jag inte lagt upp några bilder än är för att det inte riktigt är klart och när lillan kom så hände liksom ingenting :) Men det kommer!

2012-04-17 @ 19:05:53
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0