Vår lilla ostbåge


TACK för alla fina kommentarer och lyckoönskningar, blir alldeles varm i hjärtat!

Nellie har redan hunnit bli 4 dagar gammal och nu börjar hennes ansiktsdrag träda fram, hon är såå söt och jag kan inte sluta titta på henne! Kan dock inte bestämma mig för vem hon är lik av mig och F men jag vill tycka att hon har hans munparti och haka iallafall. Ska bli så himla kul att se vem av oss hon mest tar efter.




Lilla ostbågen kan sova hur som helst, precis som far sin :)

Det är sjukt hur man lär sig snabbt att anpassa sig till någon till 100 %. Fokus ligger på lilla Nellie 24/7 och allt annat förfaller, vårt hem är just nu ett bombnedslag!

Vi tänkte bada henne idag för första gången om vi vågar och om hon inte är alltför cranky när hon vaknat. Så mycket som jag badade i badkaret under graviditeten borde hon också älska att bada tycker jag !

Ha en mysig dag!





Kommentarer
Postat av: azin

Tackar! :D Det verkar ni med! :D

Ja, heja heja är verkligen rätt anda! Snart får vi också vara en liten familj som din söta, hoppas vi iallafall.



Sötnöten, hur hon sover, haha! Hur gullig som helst!! Kommer förlossningsberättelse snart??



Kram

2012-04-12 @ 16:12:05
URL: http://aziins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon e verkligen supersöt! Så gosiga dom e när dom e så små.

Har hon fler namn är Nellie?



När jag badade kottarna som små hade vi "armbågsvarmt" vatten med badolja i. När dom var klara med badandet så svempte vi in dom i en gosig handduk sen amma jag. Sen sov dom som stockar nästan hela natten :) Det var supermysigt!



Jag vill med läsa din/er förlossnings berättelse :)

Många kramar

2012-04-12 @ 19:00:11
Postat av: camilla

Förlossningsberättelse kommer! Hon har fler namn än Nellie, dessa avslöjas inom snar framtid :)



Nästa bad blir garanterat på kvällen för hon blev så harmonisk efteråt och somnade som en stock!

2012-04-13 @ 21:24:39
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0