Vårväder I like!


Äntligen är våren här!

Då tog jag chansen, vilket även resten av norra Stockholm gjorde, att ta en långpromenad i underbara Hagaparken. Så fort solen tittar fram blir vi svenskar som galna, det är så roligt. Det fanns till och med dem som hade på sig shorts! Emma kom hit och vi tog våra bebisar för en frisk och lång promenad i lördagsruschen. Jätteskönt!


Emma med min bebis i vagnen & hennes bebis lunkandes bredvid :)

I lördags kväll var vi hos våra vänner Tomas & Linn och avnjöt årets första grill, guud vad gott det var! Nellie fick även prova deras lilla Elsas babysitter för att se om det skulle vara en bra investering. Hon gillade den, men det var ingen sådär wow-känsla tror jag, får se om vi slår slag i saken eller inte.



Idag är det söndag och lika fint väder är det idag! Vi väntar besök av en av F:s vänner och sen ska vi nog ta oss ut i det fina vädret igen. man måste ju passa på!



Kommentarer
Postat av: syrran

Du har inte glömt att det står en babysitter i nyskick hemma hos mig, som du vet att du får. puss

2012-04-30 @ 18:36:46
Postat av: Jennifer

Vad har ni för vagn? trivs du med den? :)

2012-05-04 @ 10:37:54
Postat av: Camilla

Jennifer - Det är en Bugaboo Cameleon och än så länge är vi nöjda med den :) Den är smidig och framförallt snygg!

2012-05-04 @ 12:32:28
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0