Grötdebut

 
Idag provade vi att ge Nellie gröt. Det blev Nestlés milda havregröt efter goda rekommendationer, med lite katrinplommonpure vid sidan av.
 
 
Betyg?
Inte helt äckligt tror jag. Visst, det kom ut igen men inga sura miner faktiskt, mer en spännande och utforskande blick när det kom något konstigt i munnen. Ska bli intressant att se hur det här artar sig, förhoppningsvis när hon har vant sig vid gröten kan vi börja ge henne den kvällstid så kanske...Jag säger kanske.... Hon kan börja sova hela nätter :)
 
Min underbara lilla tjej, vart tar tiden vägen....
 
Hoppas alla har haft en underbar sommar, jag har haft en superbra sommar (trots det pissiga vädret) med min lilla familj och jag är såå glad att vi fixade dop för Nellie, ett underbart tillfälle att träffa alla nära & kära som verkligen betyder the world för oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0